lördag 18 december 2010

Bloggtorka

Jag lever..... om någon nu skulle börja undra varför jag aldrig syns till här. Har helt enkelt haft mycket att göra och inte prioriterat detta.
Har ju varit endel med skolan. Provet jag skrev för två veckor sedan fick jag 38 av 44 på och båda inlämningsuppgifterna har jag fått MVG på så jag är jättenöjd. Skrev sista provet igår och det va svårt, men gick ok. Bara vänta tills resultatet på provet och betyget sätts.... Skönt att vara klar nu.

Nu väntar jag på att gymnasiet ska få klart med nästa termins kurser så jag kan anmäla mig till dem och söka studiestöd hos CSN.

Måste visa min snygga son

Har ju fått supertråkiga nyheter från rabdido. Vår största leverantör hade problem vid tillverkningen och kan inte få fram kläderna. Detta gör att alla säljarna fått sluta. Och kommande säsong kommer de bara ha försäljning på webben. Vad som händer sen vet jag inte i dagsläget. Men det är jättetråkigt för jag älskade verkligen mitt jobb där.
Så nu har jag precis mailat ut en utförsäljningslista till mina kunder.

Idag blir det till att städa lite, göra pepparkakshus och lite julgodis med. Hoppas jag lyckas med mammas fudge iår,den är ju inte lätt men åååå vad god den är.
Sen ska vi ev till svärfar och Bettan en sväng. Och ikväll kommer några vänner hit på glöggkväll :-)
Imorgon ska vi klä granen för nu närmar sig julen med stora steg :-)
I år ska vi vara hemma igen och fira jul. Pappa,Monica Jocke och svärfar och Bettan kommer hit och firar dagen med oss. Svärmor och Dennis kommer nog med förbi en sväng på kvällen och äter lite gröt med oss.
Juldagen firar vi hos svärmor och annandagen åker vi till min kära mamma.
Ha en myshelg

2 kommentarer:

Nina sa...

Kul att se dig här igen, har väntat på det! Men du... Du är väl inte 29 år längre som det står i presentationen... Hi hi... ;-)

Jättetråkigt med Rabdido, förstår att du är ledsen/besviken. Du har gjort ett kanonjobb där. Tänker du se dig om efter något nytt liknande eller vill du vänta och se vad som händer med Rabdido?

Ha en trevlig glöggkväll! Jag har jätteont i min tand/käke så jag hade ändå inte varit något rolig sällskap. Kan knappt öppna munnen och prata ordentligt och knaprar Ipren konstant. :-(

Detta blev långt. Hur som helst; stor kram till dig och familj från mig och min familj! Vi hörs och ses!

Kattis sa...

Ja det är trist med rabdido eftersom du trivdes så bra med det.

Låter som ni får en väldigt trevlig julhelg :)

Grattis till så bra betyg, kul att det går så bra det peppar ju och gör det roligt att fortsätta.

Hoppas ni hade en mysig glöggkväll.

KRAM Kattis