onsdag 22 december 2010

Lite julfirande

God morgon på er

Idag kommer Angelica och Ella hit och då blir det julklappsbyte. Elias tycker vi ska lägga Ellas julklappar under granen men jag får nog vänta med det tills de kommer för annars kommer nog någon öppna dem ;-)

Annars är det fullt ös medvetslös här,precis som vanligt.

Men vi har bara två julklappar att inhandla och alla andra är inslagna. Granen är uppe med.Kötbullar har jag tänkt göra idag.
Så förhoppningsvis blir morgondagen inte så stressig. Svärmor passar barnen med så det kommer ju gå mycket smidigare när vi slipper släpa dem ut och in när vi ska handla. Efter att vi lämnat barnen börjar vi med en frukost på Bernts :-)

Nu är jag klar med min företagsekonomi och betyget blev VG, blev jättenöjd med det. Så nu kan jag fira jul med gott samvete. Oj nu kom en liten Ludvig och gosa med mig.
Vet ni hur underbart det är att ha fyra pojkar.... (ni tycker ju detsamma om era barne såklart)
Va tvungen att köpa en mistel igår för tänka vad många pussar jag kan få. Köpte med en till svärmor med. Så det blir lite pusskalas där med :-)

Nä nu måste jag duka fram frukost och sen göra mig redo för dagens mycket trevliga besök.

Inga kommentarer: