tisdag 23 augusti 2011

Family Food

I måndags stog det två kassar mat och väntade på oss på trappan. Vi har ju beställt matkassar från www.familyfood.se och kommer få mat från dem varannan vecka. Ekologisk och/eller närproducerat så det känns bra. Vi började veckan med Riviga Rårakor, som jag helt ärligt var mycket skeptisk till. Men hör och häpna, JAG ÄLSKADE DET. Det kommer jag verkligen göra igen.
Idag blev det taccosoppa, helt ok det med, men kommer nog krydda lite mer om jag gör det igen.

Annars flyter allt på. Kalas för Elias på söndag och även Tupperware Party på söndag.

Nu roppar Elias så jag får kolla vad han vill.

Ha det så bra

4 kommentarer:

Faster sa...

Du är ju fantastiskt duktig Madde på tårtorna :) grymt måste jag säga! Kul att ni börjat med "kassen", vi har kört i 9 mån nu med linas och är fortfarande supernöjda! Det bästa är att barnen kommer att få vänja dig vid lite annorlunda mat! Hoppas vi ses snart för vi saknar er mucho! Kramar Gbg gänget

Anonym sa...

Vilka tårtor du gör! Du skulle ha ett jobb där du fick utlopp för all din kreativitet! Tummen upp.
Bra att ni börjat med Family Food, de verkar vara både näringsriktiga och varierande måltider. Inte lätt få till det själv annars när man har fullt upp i vardagen, blir lätt enahanda mat som
barnen gillar. Nu får de smaka på lite av varje. Ha det gott
Bettan

Nina sa...

Det ska bli spännande att höra vad du/ni tycker om Familyfood, tycker verkligen det är en kanonbra affärsidé de har!

Tack för inbjudan till partyt, jag hör av mig så fort jag vet om jag kan komma.

Ha en fortsatt bra vecka, kram!

Kattis sa...

Så smidigt med matleveransen. Förstår att det är toppen nu när du jobbar. Jag har varit lite sugen på att prova det med bara för att få hjälp med nya maträtter.

Hoppas partyt gick bra! Kram