torsdag 25 augusti 2011

Smurfar och räkningar

Elias brukar spela ett smurf spel på min telefon och häromdagen skulle jag bara hjälpa honom lite... oj jag har nog "hjälpt" honom rätt mycket nu, odlar jordgubbar och morötter för fullt i spelet och Jonas är helt tokig på mig ;-)

Har även gjort månadens tråkigaste syssla, betalat räkningar...pengarna bara rullar iväg. Men men det måste ju göras.

Är jättenöjd med matkassen. I går åt vi lax med melon och gurk salsa, smaskigt smaskigt.
Idag blev det dock bara korv med bröd för något annat fanns inte tid till.

Har fått veta att jag i september ska på BabyBjörn dagen i Solna, spännande.

Nu har jag annat att göra, tex att äta kex med Brie ost, mums mums


1 kommentar:

Nina sa...

Korv med bröd duger gott emellanåt när det inte finns tid till annat. :-)

Kul med Babybjörn-dagen i höst, det är alltid roligt att komma ut lite i tjänsten även om varken du eller jag har möjlighet (eller lust heller för den delen) att resa en massa när vi har karlar som gör't. Jag är glad över att jag kommer iväg till Tyskland/England/Frankrike 1-2 ggr per år i mitt jobb. Det räcker för mig. :-)

Eventuellt får jag hoppa över partyt på söndag, vi har så mkt att göra på huset att jag inte vill lämna M i sticket för att gå och shoppa, men vi får se. Jag hör av mig definitivt imorgon. Kanske hinner shoppa plast en liiiiiten stund i alla fall... ;-)

KRAM