lördag 31 mars 2012

Mineralsmink

God morgon,

Måste berätta att jag har börjat med ett nytt mineralsmink. Det jag hade innan var kanonbra, men också kanondyrt. Men jag är nöjd med mineralsmink och vill inte gå över till "vanligt" smink efter att ha använt mineral smink (ej mascara) i flera år. Men fick tips av en jobbar kompis, så när hon gjorde en beställning beställde jag några prover. Ja man kan beställa små provburkar för 10kr, superbra :-)

Kände mig vä'ldigt nöjd och deras foundation täcker jättebra. Provburkarna med ögonskugga håller ett tag så man kan använda dem ganska många gånger. Prov med foundation räcker några, kanske 3 gånger. Beställer man över 300 är det dessutom frakrfritt.

Har även hunnit göra en egen beställning av en stor burk med foundation, rouge, ögonskuggsborste och några prover. Allt detta var billigare ihop än en burk foundation med mitt gamla märke......

Så ta och besök dem på http://www.tikei.se/

1 kommentar:

Nina sa...

Tack för tipset, ska absolut kika in på den hemsidan. Det är perfekt när man kan beställa prover för det är inte alltid så lätt att se exakt vilken nyans som passar ens egen hy bäst bara genom att titta på en hemsida.