söndag 25 mars 2012

Tårta och Bebisgos

I lördags var jag i Habo och hälsade på min köra syster. Blev en hel del gos med Caspian...blev allt lite bebis sjuk ;-) Även mamma kom ner så vi fick träffa henne med. Måste skryta om min syster dotter Emelie som är så duktig, hjälper till med sin lillebror t.o.m byter bajsblöja, stekte köttbullar och var ute med våra busungar i två omgångar. Hon är verkligen sååå duktig.
Vi gjorde även ett besök på http://dittskafferi.blogspot.se/ en härlig/mysig liten butik med massa roliga bakgrejjer. Ägarinnan var dessutom jättetrevlig och bra. Blir absolut fler besök dit när vi åker till Habo. Dessutom har hon inte öppet på lördagar men mailade med henne och eftersom hon var hemma var vi välkomna. Snacka om service :-) Absolut värt ett besök om ni har vägarna förbi. Inköpet ser ni här ovan. Lite färger, färgart socker och spritstillbehör (köpte även spritspåsar och tårtbrickor).

Färgerna och sockret användes till lilla Filippas tårta som jag gjorde idag.
Se nedan.

Vid bilen utanför Ditt skafferi, Elliot hjälper moster med lillkusinen :-)
Bebisgos på hög nivå :-)Ha en härlig söndagkväll (det som återstår)

2 kommentarer:

Kicki och Dennis sa...

Så jättefin tårta du hade gjort till Filippa. Och den var så god.
Dennis tycker att du och jag ska göra smörgåstårtor och tårtor tillsammans. Han gillade verkligen din tårta.

Anonym sa...

Så mysigt med bebisgos :)

Tårtorna du gör blir så himla fina och ser så supergoda ut!!

Du är jättesnygg i håret Madde :)

KRAM Kattis