måndag 2 juli 2012

Utlottning/Tävling

Hej,

Tycker det är dags för tävlingen jag pratade om.
Man kan vinna en tårta för 8personer.

Det du behöver göra är att länka hit från din blogg och/eller från facebook. Länkar du från båda får du två lotter och alltså större chans att vinna.

I en kommentar här under länkar du till blogginlägget/FBinlägget där du berättat om min blogg/tävling och skriver vilken av tårtorna jag gjort som du tycker än finast (du hittar dem till höger under tårtor).

Har du ingen blogg/facebook? Maila 5personer om min blogg/tävling(och låt mig veta vilka i ett mail till madde.80@hotmail.com). Sedan lämnar du en kommentar om vilken tårta du tycker är finast.

Jag kommer sedan dra lott för att se vem som vinner.

Tårtan hämtas hos mig efter att vi kommit överens om något, kanske du vill spara den till nån födesledag eller liknande, eller bara lite gott fredags fika :-)

Tävlingen pågår till den 20 Juli!

Det går givetvis att beställa tårtor av mig med, de kostar 35kr/bit.
Värdet på vinsten i tävlingen är alltså 280kr

Foto taget av Lars-Åke Andersson

Inga kommentarer: