söndag 9 december 2012

Tävling tillsammans med Ditt Skafferi

Hej igen,

Nu är det dags för en tävling här i bloggen. Har tävlingen i sammarbete med den undebart söta butiken http://www.dittskafferi.com/.

För att vara med och tävla ska du svara på följande frågor (genom att lämna en kommentar på detta inlägg).
1. Vad bakar du helst?
2. Var ligger Ditt Skafferi?
Vill du ha en extra lott så gå in på facebook och gilla Ditt Skafferi (glöm inte att säga till att du gjort det  isåfall)
Vad kan man vinna då?
Ett nummer av Cupcake Heaven och söta mini cupcakes formar från Rice.
Eftersom det är ett julnummer så kör vi tävlingen fram till Lucia kl 20,00 så du som vinner hinner få den innan jul, fanns dock massa annat kul i den med :-)

Mina snögubbe och pingvin cupcakes här ovan är från tidiningen och de gjorde stor succe på glöggkvällen igår.

Du hittar Ditt Skafferi här http://www.dittskafferi.com/  men jag rekomenderar absolut ett besök i butiken om ni har vägarna förbi. Jättemysig och jättegullig/hjälpsam butiksägarinna.



6 kommentarer:

Anonym sa...

1 jag bakar helst kladdkaka, muffins eller något annat mumsigt
2 Källebäckens Lanthandel

mitt namn är Christina Eriksson

Angelica sa...

1, jag bakar helst cupcakes, o gärna hallonmuffins med gelehallonfluff :-)

2, Ditt Skafferi ligger i Källebäck, Habo

Annett sa...

Fina! Lite sen, men nu kör jag ett race på blogg o fb:)

Maya sa...

Hejsan.
1. Jag bakar helst något i långpannan.
2. Ditt skafferi ligger i Källebäcken, Habo.

Mvh Maya Forsgård

Martina Sagemar sa...

Heej!
Jag bakar nog helst kanelbullar!
Ditt skafferi ligger i Källebäcken.

Anonym sa...

1. Jag bakar allra helst cupcakes med egengjorda dekorationer eller chokladtårta med mörk choklad!
2. Källebäckens Lanthandel utanför Habo

Hälsningar Ranjona Englund