lördag 16 februari 2013

Pop Quiz och One

God morgon ni fina!
 
Här rullar tiden på och fort går det, alldeles för fort känner jag
 
Nu är det bara en månad kvar på BabyBjörn och som ni säkert förstått vid det här laget tycker jag det är jättetråkigt, men så är det ju när man har ett vikariat. Har dock trivts jättebra, både med jobbarkompisar och arbetsuppgifter och jag har verkligen varit som en "i gänget" från första början, kommer sakna dem. Med anledning av att jag snart slutar tog tjejerna på min avdelning med mig ut i torsdags, blev ett besök på Ströget med mat och Pop Quiz och vi hade jättekul, mysigt att träffas utanför jobbet ibland.
 
Annars hostar barnen och snörvlar lite men de är pigga, vilket är bra.
 
Idag har vi inga planer än men imorgon gör vi ett nytt försök med Elliots sista kalas.
 
Nästa söndag ska jag även stå på mässa i Göteborg och visa BabyBjörns nya Bärsele One, ska bli jättekul och hade jag haft ett litet barn nu hade jag absolut köpt den. Är någon intresserad av den kan ni kolla här: http://www.babybjorn.se/produkter/barselar/barsele-one/barsele-one/
 
Önskar er en jättehärlig lördag och glöm inte Mello ikväll :-)
 

1 kommentar:

Nina sa...

Jättegulligt av dina arbetskamrater att ta med dig ut på PopQuiz så där. Förstår att du kommer sakna på dem och arbetet. Hoppas det snart löser sig för dig med nytt jobb.