torsdag 28 februari 2013

Sjukstuga

Hej på er fina ni,
 
I söndags stog jag på mässa i Göteborg. Detvar jättekul och jag fick träffa massa människor, prata och visa One :-) Sov även över hos Malin & Marcus, fick mysa en del med Filippa och han sitta och prata massa med Malin.

I tisdags hade jag en ledig dag efter mässan, hade planerat att vara ute med Elliot och Ludvig hela förmiddagen när Elias var i skolan men istället blev det en innerdag då Elias var helt utslagen och hade feber. Typiskt men också tur i oturen att jag var ledig. Igår och idag blev det vab men imorgon får jag äntligen jobba.
 
Håller även på för fullt och förbereder helgens tårta till min fina lillebror som har fyllt 30 år i veckan, om jag lyckas blir den inte helt barnvänlig ;-)
 
Måste även passa på att tacka för era fina kommentarer, de värmer verkligen :-)
 
Ha en trevlig torsdagskväll
 

1 kommentar:

Nina sa...

Ja det var ju tur i oturen då att du ändå var ledig när Elias blev sjuk, men synd på den planerade utedagen.

Ska bli spännande att se din brors tårta på bloggen sen. ;-)

Ha en fin helg, stor kram!