torsdag 16 oktober 2014

Julpyssel och söt kille

Hej i höstmörkret,

Idag har det pysslas lite och plockats lite här hemma. Vi var även uppe hos svärmor en sväng.
Blev lite goa bullar och te.

Om nu någon skulle ha missat vad jag pysslat med denna veckan ;-)
(man vet ju aldrig vad det blir nästa vecka)
Träklossar som min man fått såga till åt mig och som jag sedan snyggat till lite


 Har fått några beställningar, men vill någon mer beställa få jag nog höja till 15kr/kloss.
Alla tjatar på mig att jag tog alldeles för lite betalt;-)
Ni som redan har beställt får dock betala det pris jag först sa,

På söndag tycker jag ni ska åka till Bredaryd på loppis. 
Vi ska stå där och försöka bli av med lite grejer, kommer även ha klossar och nappband med mig

Avslutar med ett kort på en glad kille

Ha en härlig kväll, nu dags för Hela Sverige bakar

Inga kommentarer: