onsdag 24 september 2014

Lekparksbesök och inredningsdetaljer

Hej i regnet

Först ut lite bilder från förra veckan när jag och killarna åkte till Hestra för lek i lekparken och mellis ute. Var underbart väder och killarna hade jättekul








 I helgen var det dags för kalas igen. Har varit mycket i september och även om det är roliga saker är det lite jobbigt att vara så fullbokad och inte hinna med allt annat som behöver hinnas med.
Men snart lugnar det ner sig.

Elliot har varit hemma igår och idag med, var ett fall av magsjuka på dagis och kan vi undvika så känner jag att jag gärna gör det. Blir liksom lite körigt om jag skulle bli magsjuk när jag är själv med killarna. 
Så igår träffade vi Ella och Angelica på Bernts för lite frukost, mysigt för både mammor och barn.
Sen hade Elias bowling igårkväll, och så roligt han hade det. Hoppas verkligen han hittat sin grej nu. Han längtar som bara den till nästa tisdag.

Idag blir det en lugn dag inne. Försöker städa lite med och Elliot tittar på film och äter vindruvor och morötter,mysigt.

Måste visa dessa fina klossar jag köpt med.
Ett minne från bröllopet <3 p="">
Tycker om personliga saker i inredningen så detta passade perfekt.
Köpte även inflyttningspresent av samma tjej till Ninis och Henrik.
En vitmålad tegelpanna med välkommen text och kordinaterna för huset.
Lite kul och annorlunda, vill nog ha en själv med.....ska bara komma på var jag ska ha den först.

Nu är verkligen hösten här med rusket. Inte kul på dagarna men mysigt på kvällarna med mörkret och massa tända ljus.

Ha en bra dag i regnet


Inga kommentarer: