måndag 17 januari 2011


It`s alive... eller ja jag är det om ni nu skulle undrat. Om någon ens har varit här.

Lite dåligt engagemang från er kära läsare (vill ha många kommentarer) och tidsbrist från min sida har gjort att det varit väldigt dåligt med inlägg här.
Ni som inte har hängt med i svängarna så kan jag säga att det är INTE rabdidokläder här uppe utan BLINGO. Alla säljare fick tyvärr sluta på rabdido då de inte fick fram några kläder.
Efter endel övervägande hoppade jag på ett erbjudande jag fick från Blingo. Blingo har jättefina kläder och alla är ekologiska :-) Finns även ändå upp till 146/152 så det passar även de större.
Säljstart är den 27 januari så boka på nu!
På bröllopsfronten går det sakta men säkert. Ring är beställd och ska hämtas denna eller nästa vecka. Har bokat tid för att kolla på klänningar :-)
Vi har hittat både en helt underbar ingångsmarch men även en till utgången (dock hemliga tills den 18juni) Hoppas tärnklänningarna dyker upp vilken dag som helst med.
Vår älskade lilla Elliot är så duktig och har börjat gå, han har så söta små steg. Och fortfarande är han som en liten solstråle.
Pluggar ju nu med och det går kanon. Första inlämningen fick jah 110 av 119 på så jag är supernöjd :-) Hoppas jag kan jobba på så jag kan ta med Ludvig på öppna förskolan på torsdag. Ligger en ½ dag före (ungefär) men ska vara ledig på fredag med. Men jag tror nog jag ska få till det.
Det va en liten rapport från "Familjen annorlunda" ;-)

3 kommentarer:

Anya sa...

Härligt att du har hittat ett annat barnklädesmärke som du tycker känns bra att börja med. :) O har sötungen börjat gâ nu? Ser sâ mycket fram emot att se hur stor han (och er andra pojkar) har blivit nästa gâng jag kommer hem. Förstâr att du har mycket med barn, plugg o bröllopsfixande men det ár skoj att du "fick tummen ur" o skrev lite igen. E ju enda sättet jag kan ta del av er vardag pâ. :) Kraaam

Kattis :) sa...

Jo jag kikar in titt som tätt, kul att du hunnit blogga nu :) skönt att allt rullar på bra :)) å lycka till med blingo. Kram kram

Nina sa...

Jag kikar också in här titt som tätt letar efter uppdateringar - härligt att det kom en till slut! :-D

Roligt med Blingo och att det går bra i skolan och med bröllopsplanera.

Kram!