lördag 26 november 2011

Jag är på G igen

Hej på er ( om någon hittar hit nu)


Nu ska jag verkligen försöka komma igång med bloggandet igen. Svårt att hitta tiden till att Blogga när man jobbar heltid och har fyra barn och en man att ta hand om. Dessutom har jag blivit helfrälst av min nya hobby, Baka Tårtor :-)


Förra helgen var vi i Danmark på The Reef, ett super härligt badhotell. Vi drog med vår kära vän Jonas och hans familj och hade en underbar helg och barnen badade massor (ja vi med såklart) Visat fler bilder därifrån en annan dag men börjar på ett med mina älskade killar, alla 5 på ett och samma kort :-)

Och så till tårtorna


Först ut är Farsdag tårtan jag gjorde till min pappa och min man, fylld med Hallonmousse och Glasscreme.


Kommer inte ihåg om jag visat denna här nu, Elias födelsedagstårta :-)


Och sist ut för den här morgonen, Ludvigs förta 3 årstårta (kommer fler under helgens kalas).
Han hade önskat sig en Pippi tårta eftersom han ÄLSKAR Pippi Långstrump och har förövrigt önskat sig massa Pippi saker i present. Önskade även en Tomte tårta så den ska jag försöka mig på strax, gjorde bottnen och fyllning igår kväll men nu ska den läggas ihop och dekoreras :-)

Kan hända att min blogg även kommer bli lite av en bakblogg nu , men ni får självklart följa Familjen Annorlundas liv i Gislaved med :-)


Det var allt för nu. Ha en trevlig lördag.

3 kommentarer:

Kicki sa...

Kul att se dig tillbaks här. Hoppas det inte bara var en tillfällig visit. Fina pojkar du har alla 5 och vad jag har hört från barnen så var er helg i Danmark helt underbar. Ska bli spännande att se vilken tårta vi får smaka på. Dom är jättegoda att äta och fina att se på. Du är verkligen pysslig

Anonym sa...

Jaaaa :D
Äntligen bloggar du igen, jag kommer följa den såklart :)

Du är riktigt duktig, tårtorna är superfina :)

KRAAAAM Kattis

Nina sa...

Jag har kikat in här då och då och har tänkt "nähä, inte idag heller" - men nu så minsann! Skam den som ger sig med andra ord. :-)

Jag bloggar ju regelbundet trots att jag jobbar heltid (och mer ändå) men jag har ju å andra sidan bara två barn och min man klarar av att ta hand om sig själv så det är väl därför jag hinner med det också. ;-)

Skämt åsido, kul att du är igång igen! Jättefina tårtor!

Vi ses imorgon!