lördag 21 april 2012

Zebra tårta

Hej på er!
Beställning på en Zebra tårta. Gick bra men måste köpa modelleringspasta för Zebran sjönk ihop då det antagligen blev för tungt....
Men annars blev jag supernöjd. Känner att jag får väldigt fin tuch på tårtorna nu, snygga kanter mm.
Fyllm med underbar Kokosmousse och Hallonmousse


Vad tycks?

Var som sagt en beställningstårta och jag tar 35kr/bit så denna kostade 350kr.
Tar ju en hel del timmar att göra så egentligen inte alls bra betalt, men det är KUL :-)

Nu laddar jag för nästa tårtbak som blir till helgen då en av mina kära smöbröder blir 15år.
En milstolpe att fylla 15 och man kände sig riktigt stor, tycker dock inte att min lillebror är så stor ;-) på längden är han dock det ;-)

Ha en trevlig lördagkväll, själv ska jag byta om för om en stund blir det resturanbesök för mig och min man. Trevligt med kvalitetstid :-)


1 kommentar:

Katarina sa...

den var jätte fin och mousserna var jätte goda .Anna blev super glad