onsdag 2 maj 2012

Fågeltårta och Skatetårta

Hej på er

Har varit mycket här nu,min mage har krånglat och jag har dessutom magkatarr och blodsockret har varit för högt (håller på och kollar upp detta) dessutom har Elliot haft krupp och inte alls mått bra, har varit riktigt jobbigt för honom. Men sitället för att skriva om tråkigheter bjuder jag på kort på helgens tårtor. Eller den första bakade jag till fredagsfikat på jobbet då min ena jobbarkompis fyllt år. Men var ju sjuk i fredags så jag kunde inte ta med den :-( dock kom hon hit pch hämtade den på eftermiddagen så det kändes ändå bra och den var uppskattad :-)

 Fylld med Päronmousse och Mjölkchokladmousse
 En av mina kära bröder har fyllt 15 och i söndags var det dags att fira honom.
Fylld med Vaniljmousse och Mjölkchokladmousse.
Skateboarden och gitarrerna är gjorda i modelleringschoklad som jag gjorde själv. Blev bra och lätt att jobba med.
Nu slappa lite i soffan och imorgon blir det jobb, däremot får Jonas vara hemma med lillen imorgon för han orkar inte gå till dagis än.

3 kommentarer:

michaela sa...

Jag bor oxå i gislaved! Behöver bröllopstårta/or till den 26 maj för ca 60 personer...
kolla om du kan/vill/hinner..
Gör du på ställning oxå? Mvh michaela

Kattis sa...

Hej min vän <3<3<3<3
Saknar dig!!

Du är suveränt duktig, vilka fina tårtor du gör!!

Usch för magkrångel :(

Å stackars lille Elliot :(

Högt blodsocker??! Vi måste hinna ses snart eller iaf ha en telefondate!! Men helst ses :)

KRAAAAAM Kattis

Kattis sa...

Trevlig helg <3