onsdag 26 september 2012

Onsdag

Redan onsdag kväll och längtar som bara den till fredag när min man kommer hem. Men det kommer gå snabbt tills han är hemma hos oss igen.
 
Har varit en tuff period för oss (absolut inte mellan mig och Jonas utan andra saker runt oss)  men det har gjort att vi står varandra ännu närmare och jag har ett stort behov av att ha min man här hos mig. Bara att få somna ihop betyder så mycket att bara vara nära varandra. Tycker verkligen man ska prioritera att få tid tillsammans inte bara som familj utan även som par.
 
Dagarna flyter på som vanligt och mina grabbar växer så de knakar. Elliot håller på att vänja sig av med blöja, iallfall på dagtid och han är så duktig, även om han råkade kissa i sin ena frökens knä idag.....
 
Har fått förlängt på jobbet med så jag ätminstonde kvar året ut. Känns bra :-)
 
Nu ska jag hjälpa Elias med något men ha en trevlig kväll

1 kommentar:

Nina sa...

Tuffa tider för oftast något positivt med sig i slutändan, som t.ex. att man kommer ännu närmare sin man/fru och/eller sin familj i övrigt. Livet vill inte alltid som man själv vill och ibland blir det till det sämre, men det kan också bli till det bättre i förlängningen.

På tal om förlängning; så roligt att du får fortsätta din tjänst på BabyBjörn ett tag till! Grattis! :-)

Sköt om er!