lördag 8 september 2012

Tårtor...Bröllop,Dop och Angrybirds

Äntligen får ni se kort på bröllopstårtan och cupcakesen jag gjorde. Tyvär inte så bra kort på tårtan.

 Två laktosfria CC
 CC till alla gästerna, fyllda med halloncurd(egengjord) och spritsade med vitchoklad mm och en ros i sugerpaste på varje. Mycket jobb var det

Dagen efter var det dags för doptårta, trots tidsbrist pga auktbesök med Elias pga väldigt kraftig allergi han jag få den färdig. Hade jag haft mer tid hade den blivit önnu bättre, men med tanke på allt som hände så är jag ändå nöjd.
 Idag har vi firat Elias och han ville ha en Angry Birs tårta. Sjöva tårtan blev sådär bra i utseendet men figurerna blev jag supernöjd med. Elias har själv placerat ut dem på tårtan, tycker han gjorde ett mycket bra jobb!

 
Det var allt för idag

1 kommentar:

Martina sa...

Allt du gör är ju helt fantastiskt!!!