lördag 29 september 2012

Thekakor och regn

God morgon  kära vänner!
 
Min man skulle vara snäll och låta mig sova idag, men när jag märkte att han gick ut från rummet påklädd fick jag panik och trodde jag försovit mig.... och efter det gick det ju inte somna om. Sååå typiskt. Men jag låg kvar och drog mig en liten stund och sen gick jag upp och gosade lite min honom och Elliot i soffan. Efter en stund kom även Elias upp och E och E började leka. De leker så bra ihop våra grabbar :-)
 
Sen började jag baka Thekakor, och E och E fick hjälpa till med jästen, Elias var så nöjd med sig själv när han smulat sönder den i näst inpå mikroskopiska smulor :-) Nu står degen på jäsning och ska snart gräddas så vi får nybakade Thekakor till frukost. Även Ludvig har kommit upp nu och leker med sina bröder.
 
Hade tänkt att fixa i trädgården på fömiddagen idag men just nu regnar det så vi får se. I eftermiddag ska jag till Angelica på Me&I party, skönt att komma iväg lite själv med.
 
Ha en härlig lördag
 

Inga kommentarer: