söndag 3 mars 2013

Brösttårta och Cupcakes

Hej på er,
 
I går var vi och firade lillebror som har fyllt 30 år.
 
Hade även gjort lite cupcakes på beställning men min man glömde bort att de skulle hämtas och var inte hemma när de kom....... Men men finns alltid någon annan som vill ha ;-)
Kladdkakecupcakes med dumlefluff är det
 


Och så till lillebrors tårta. Kladdkakebotten och chokladbottnar, fylld med dumlefluff och hallonmousse. Spacklad med marängsmörkräm och täckt med sockerpasta och marsipan.

Blev inte riktgt så fin som jag ville men uppskattade verkade den vara iallafall (se bilden längst ner som pappa tog på lillebror)

 
 
Som sagt här är pappa fotograf och det syns verkligen skillnad på kort och kort ;-)
Jag håller mig till tårtor så får pappa fotografera!
Bild: Grattis till 30-åringen.
 
Grattis igen fina lillebror :-)
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

Christel sa...

Ja du vad ska man säga.....suck! Dom blev ju helt fantastiska!!!
Mina cupcakes ;)Kram på dig Madde!

Anya sa...

Târtan lâter helt otroligt god. Det vattnas i munnen när jag läser vad den innehöll...mmm... :)

Anonym sa...

Lillebroren såg lika smaskig ut som dina otroligt fina bakverk! ;-)

kram E

Kattis sa...

Vilken läcker tårta :)

Ja det har varit så mycket virus nu, skönt att det blir vår nu :)

Ha det, Kramar <3