tisdag 19 november 2013

Förkylningar och tråkhöst

Hej hopp,
 
Nu var det ett tag sedan igen, går verkligen i vågor ;-)
 
Vi har hunnit med ett besök på Gekås där vi inhandlat en del julklappar och lite grejjer till bebisen, bla badbalja, påslakan mm. Barnen tyckte verkligen om badbaljan och Elliot har bestämt att det är han som ska bada bebisen (och mata och byta blöja med). Ska verkligen bli kul att se hur de reagerar när bebisen verkligen är här.
 
Förkylningar har vi med hunnit med, dock inte lika kul.
 
I helgen ska vi till Liseberg och mamma och de ska komma hit och fira Ludvig och mig. Han är så söt Ludvig och sa att han och jag kan ju ha vuxenkalas tillsammans, min gosunge. Dock blir det ju inte så mycket kalasande för mamman i familjen, av förklarliga själ så firar vi ju hellre Ludvig, men vist någon present brukar jag ju få ;-)
 
Känns att man är höggravid nu, trött som jag vet inte vad och hade helst sovit mig igenom dagarna ;-)
Att dras med jobbiga sammandragningar där det fick bli en tur till sjukhuset förra veckan med en spruta i benet till följd för att få stop på dem gör ju inte att man blir mer pigg, men bara drygt två månader kvar så det är inte lång tid. Och om två veckor är det dags för ultraljud igen och då får vi se en liten glimt av honom/henne igen :-)
 
Ha en härlig tisdag
 
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad mysigt med Liseberg!! Ni får ha det så roligt :)

Usch då, sånna sammandragningar så du fått ta spruta? Tur vi ses på måndag så jag får uppdateras lite :))

KRAM <3 Kattis

Sandra 4 barnsmamma sa...

Vilken jätte mysig blogg du har :-) Verkligen super fin.

Kram Från Sandra