tisdag 26 november 2013

Liseberg och V.32

Hej på er :-)
 
Nu har kylan kommit och i veckan firar vi vår stora kille som blir 5år på lördag.
 
Vi har dock tjuvstartat lite på firandet, i lördags passade Malin, Marcus och Filippa på att fira honom när vi ändå var där. Och snacka om att han blev nöjd med sina presenter :-)
 
 Efter fika och firande blev det en tur till Liseberg.
 Barnen passade på att lämna in sina önskelistor med


 Och så tog Ludvig och Elliot ett litet snack med tomten med
 Mina fina killar, inte ofta de är med på samma kort. Dock hade ELias en liten svacka och var lite ledsen precis då
 Storebror övervakar när de små kör radiobilar
 
Och så ett kort på familjens växande mamma. Nu är det bara drygt 8 veckor kvar.
 
 

2 kommentarer:

Kicki sa...

Härliga bilder. Det var så roligt att följa med er till Liseberg. Lite jobbbigt att det var så mycket folk bara, men Dennis trivdes bland marknadsstånden och barnen fick ju både träffa tomten och åka lite karuseller. Det är så mysigt att kusinerna trivs så bra tillsammans också. Synd bara att det inte går att träffas oftare.

Nina sa...

Jul på Liseberg har vi aldrig varit på. Just den stora folkmassan gör ju att man dra sig lite för det men jag kan tänka mig att det är fint där annars!

Det ska bli mysigt att ses en snabbis imorgon (innan jag måste hem och försöka fixa till mig någolunda presentabel inför julfesten ;-)).

Kram!