onsdag 20 augusti 2014

Tiden som gått

Heeej :-)

Japp jag lever och är igång.

Fick ta en liten bloggpaus eftersom vi hade en bebis som alldrig ville sova själv, så den lilla stund jag fick för mig själv var med William i famnen. Mysigt men lite jobbigt ibland ;-)

Nu har han dock växt till sig och kan sova själv.

Händer massa här med alla barnen, Kevin har börjat 9:an, Elias 2:an och Ludvig har börjat förskoleklassen.
Mitt mammahjärta värker av stolthet när jag ser den här jätteglada/nöjda killen hoppa av skolbussen och berätta hur bra dagen varit och hur god mat det är i skolan. Elias är inte riktigt lika imponerad av sklan även om han är glad över att få träffa sina kompisar igen.
Nu när skolan börjat är jag hemma med Elliot och William och vi har det jättemysigt, spelar spel, bakar, ute och går/cyklar mm.

Vår lilla clown Elliot, förstår inte var han får sin energi ifrån men tänk om han kunde dela med sig av den ibland.

Och William, vår lilla minsting och ett charmtroll precis som sina bröder. Händer mycket och han är en nöjd och glad liten kille.

Tror att ni vill se lite kort med så de följer här

Börjar med vår underbara Stockholmstripp i våras. Snacka om att Stockholm levererade, både för vår skull och för pappas skull, som hade en fotouställning. 
Stockholm är verkligen vackert och det vackra vädret gjorde ju verkligen inte saken sämre.

 Jonas ville gå på livrustkammaren och som den snälla fru jag är ställde jag upp och följde med.
Visade sig vara kul/intressant så det gjorde han bra min man.
 Jag, William och min fina pappa.
Klart man var/är stolt, inga dåliga kort han tar (se några i bakgrunden). Han kan verkligen sin sak och jag är jätteglad över att vi kunde åka upp och vara med på vernissagen.
 Låg bara några meter från slotet (slottet i bakgrunden)
 William som var jättekrånglig under denna period var världens snällaste bebis. Åkte vagn, hängde i bärselen och mös på hotellrummet.

Vi hade ju dop för William med. Fint på alla sätt och vis. Fin musik spelad av Marcus, fina faddrar och duktiga barn, och såklart alla gäster. Tack för att ni delade dagen med oss.
Vi fick nattgäster med, Ellen och hennes liga Alfons,Leo,Oliver och Nellie. Snacka om fullt hus och barnen hade det så himla kul. Ja vi med såklart.


Och så var det skolavslutning.
jag har verkligen världens finaste grabbliga (inte alls partisk)
 Midsommar på Malö
 Kolla på Babblarna (favoriten) med pappa

 Hmmm vad finns det här i?

Ja nu har vi väl hunnit ifatt oss.....

Ses snart igen

1 kommentar:

Kattis sa...

Åh vad kul att du fått tid till att blogga :)) det får bli pauser i bloggandet ibland, så är det bara. Vardagen kan va och är ofta fullspäckad. Kanske extra fullspäckad med 5 barn oxå, haha ;)
Fina bilder <3 ha det gott, kram Kattis