onsdag 19 januari 2011

Projekt 2 och lite annat

Hej på er!
Skulle lägga ut en till liten tjuvkik på Blingos vårkläder men det gick inte så bra...skumt.
Men vilken dag som helst nu så kan kläderna dyka upp hos mig, ska bli så kul att få se dem och "klämma" lite på dem ;-)
Plugget har gått bra idag med, har gjort ungefär halva torsdagen och även veckans inlämning (projekt2). Så det är inte mycket kvar att göra denna veckan. Fick även tillbaka projektet av min lärare och hade 78 av 83 så jag blev supernöjd :-)
Så imorgon firar vi med en tur till ......

Alltid lika kul att åka dit :-) Ska bla spana efter lite saker till bröllopet.
Och en våg ska inhandlas så Jonas och jag kan se om våra ansträngningar ger resultat.

Kul med lite kommentarer på förra inlägget,tackar tackar

3 kommentarer:

Kattis sa...

Så roligt att det går så bra :) blir glad för din skull. Superkul med Ullared :)) kram kram

Nina sa...

Ullared är roligt! Det var länge sedan jag var där nu. Hoppas ni hittade vad ni skulle.

Ang. måndag så tänkte jag prata med er om det imorgon men jag kan lika gärna skriva här nu eftersom du frågade på min blogg.

När Jonas bjöd oss till Elliot så tänkte jag inte på att barnens gympa skulle börja nu i måndags och den är precis mellan 17 och 17:45. De vill ogärna missa den nu när den precis har börjat (hade det varit längre in på terminen hade de nog varit lite mer förhandlingsvilliga). Är Marko hemma så tänkte jag i så fall komma själv till er, så kan han vara hemma och "rodda" med barnen och gympan.

Annars kanske vi kan komma förbi en stund en annan dag? Ni behöver givetvis inte ställa till med något bara för vår skull i så fall, det viktiga är ju att vi får uppvakta Gislaveds sötaste 1-åring lite. :-)

Jag lämnar definitivt besked så fort jag vet. Hoppas det är ok.

Ses imorgon, Kram!

Kicki sa...

Kul att det går så bra för dig med skolarbetet. Du är tapper som kämpar så.
Det var roligt att följa med er till Ullared idag. Hade ni inte frågat så hade jag aldrig åkt dit. Vilket tålamod era barn har. Jätteduktigta med många timmar i affären och bilresan.

Måste säga att jag tycker att du och Jonas är duktiga och kämpar mot ert mål.