fredag 21 januari 2011

Tung dag

Skulle plugga nu men känner mig lite tankspridd. Kanske inte så konstigt för idag blir det ingen rolig dag. Kanske inte jättefarligt för mig (även om jag såklart tycker det är jobbigt)men för flera i min närhet.

Nä nu ska jag hjälpa min kära sambo att ta hand om barnen, och snart dags att stryka kläder och fixa barnen. Barnen ska förövrig vara hos Dennis, japp allihop även hans två barnbarn så det blir fullt hus hos honom. Men vi är jättetacksamma för att han ställer upp. Svärmor ansluter och hjälper honom sen med när det är över i kyrkan.

1 kommentar:

Nina sa...

Ja han får att göra där ett tag, min käre far. Annie och Ville sköter ju dock sig själva så dem behöver han inte passa. Annie har dessutom lovat att hjälpa morfar med småpojkarna om det behövs. :-)

Vi ses!