torsdag 27 januari 2011

Magsjuka och ryggvärk

Igår va det ingen rolig dag hos oss. Jag va superdålig och kunde inte stå upp på hela dagen. Fick springa upp till toaletten när magen körde för att sen stappla tillbaka och sen slänga mig på sängen precis innan jag svimma (kändes det som).
Dessutom så knäckte jag till nåt i ryggen, utåt höfften. Så det gör rikitgt ont.
Tyvär hade kiropraktorn ingen tid förrän på måndag så jag hoppas helgen går bra (har ju visning på söndag med). Dessutom började ju Elliot spy och senare även Elias och tillslut även Ludvig. De två första var pigga ändå men lilla Ludvig är ju alltid så utsatt så han blev jätteslö efter det.

Men natten gick bra (förutom att jag sov dåligt för ryggen) och barnen vaknade utvilade och pigga idag. Och än så länge har inte Jonas och Kevin blivit sjuka.

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen. Sov gott

1 kommentar:

Nina sa...

Usch vilken pärs. Magsjuka är ju inte roligt i sig och sen att få ryggproblem ovanpå det. Tur att Jonas var/är hemma.

Krya på er!