onsdag 9 februari 2011

129....

Om så många dagar får jag ta på mig min superfina klänning och bli Madelene Tradefelt istället :-) Längtar verkligen och vill att tiden dit ska gå fort men ändå inte.... Jag lägger på minne vad min kloka vän Åsa sagt. Njut och njut lite till av planeringen av bröllopet för det är ju så kul och mysigt med. Och bröllopsdagen är ju trots allt bara en dag :-)

Ska strax sätta mig och plugga. Är massa med plugget nu. Debet och kredit och allt vad det heter, Interimsfodringar och massa andra krångliga ord. Och om 2½ vecka är det slutprov på kursen och sista veckan börjar jag läsa en ny kurs,så den veckan läser jag alltså inte på heltid utan 200%, men det ska nog gå bra.

Va hos kiropraktorn igår med och det knakade och knakade och sen hade jag rätt ont igårkväll men det ska ju bli bättre tillslut. Får rocka nu med sa han, men ska vänta så jag inte alls har ont. För det är ju ändå påfrestande på ryggen och han sa korta stunder men absolut inget obehag. Men ikväll funkar det säkert.

Igår lagade Kevin mat, jätteduktig är han. Blev korvgryta (som soppa) och gott va det med. Nä nu måste jag börja skolan annars kommer rektorn och ger mig gult kort, och vad två gula kort leder till vet vi ju ;-) Visserligen vet jag inte vad som händer om jag får rött,haha.
Ha en bra dag

Inga kommentarer: