onsdag 2 februari 2011

Inbjudningskort, plugg och visning

Som alltid är det full rulle här :-) Igår började Jonas och jag på inbjudningskorten till bröllopet. Är ju några band att klippa till och papper att skära så det är kul och bra att vi hjälps åt.
Jonas va även och hämtade min ring igår och den är super snygg!!!!! Lite tråkigt bara att inte knna få använda den nu men om 136 dagar så ,hihi.

Det drar verkligen ihop sig för tiden går fort som bara den. Nu måste verkligen saker fixas för åt slumpen lämnas inget.

Pluggar för fullt med för att försöka komma ikapp förra veckan, vilket inte har varit helt lätt. Men snart så......

Ikväll är det dags för Blingo visning igen med, idag ska jag till min kära vän Angelica. Nä nu måste jag forsätta plugga lite till sen är det snart dags för frukost

1 kommentar:

Nina sa...

Spännande med ringen! Vad blev det för sort? Eller är det hemligt fram till bröllopsdagen kanske? ;-)

Hoppas visningen gick bra.

Ses imorgon, kram!