fredag 18 februari 2011

Fredag :-)

God morgon Godmorgon

Inskolning igår med Ludvig och Elliot och det gick jättebra. Får se hur det går idag när vi ska lämna dem själva där en stund..... Men dagiset är jättebra och fröknarna kanonbra och Elliot han till och med sova där igår och det skedde också smärtfritt :-)

Inga visningar i helgen men vi ska ha en supermysig helg. Berättar mer om den på söndag ;-)

Fick mail från Blingo kontoret igår att det va en tjej som ville ha visning, så jag ringe upp henne och nu har jag en till visning inbokad. Kul när man kommer utanför sin bekantskapskrets och det sprids mer och mer. För jag hade ärna kunnat vara ute på några fler visningar i månaden, är verkligen så kul :-) Snart dags för resten av familjen att vakna så vi kan äta lite.

Ha en kanohelg nu mina vänner

2 kommentarer:

Nina sa...

Så roligt att det går så bra för pojkarna på dagis! :-)

Ha en bra helg, kram

Kattis sa...

Nu har jag läst ifatt mig :) Du har verkligen fullspäckade dagar!
Kul att ni har så mkt fixat till stora dagen, tänkte på det i fredags då var det 4 mån tills det smäller :)

Vad skönt att inskolning går så bra och vad duktig Kevin är som lagar mat.

Vi måste höras av snart :)


Ha det gott. Kram kram