lördag 11 februari 2012

Beställning och Party

Helgens tårta står spacklad i kylen och väntar på att bli täckt :-) Är inte vilken tårta som helst utan min första beställningstårta. Jättekul och hoppas att hon blir nöjd.


Ska även börja med homeparty igen, men inte barnkläder som våra barn har på tok för mycket av utan baksaker. Är en webb butik som ska börja med det och jag kommer bli deras första säljare, vilket jag tycker är lite extra kul. Väntar bara på kontrakt, marknadsmaterial och självklart produkterna. Hon trodde att de kommer nästa vecka, sen är det bara att börja boka.


Ni kan bla finna dessa hos dem





De har mycket som passar både den som bakar mycket och lite :-) Och jag kommer tex låta er dekorera er egen muffins eller liknande(om ni vill). Kommer bli jättekul, ni hittar dem här: http://www.styleandfunstuff.se/hem.html

Sitter här i soffan med Elliot som vanligt, vi brukar ju vakna först. Snart dags att fixa tårtan så jag har det gjort sen


Inga kommentarer: