söndag 19 februari 2012

IKEA, Emil och Mello

Efter en vecka med massa sjukdom var det skönt att åka till Jönköping igår. Blev IKEA och två nta sänglampor, skrivbordsstol, och skrivbordslampa till Elias :-) Åkte förbi pappa och Monica på lite fika med. Elliot var lite tokig som vanligt och vi skrattade gott åt vår lilla tok som dessutom säger att han heter Emil... lite för glad i Emil i Lönneberga kanske ;-)

Melodifestivalen igår, inge höjdarlåtar tycker jag inte. Men har ju redan min favorit. Dock en deltävling kvar och den ska jag se LIVE :-)

Annars lugnt här. För ovanlighetens skull sitter jag här med Ludvig och vår "Emil" sover.

Idag ska vi nog möblera om i sovrummet så vi kan få upp våra nya lampor och så måste i hämta Elias skrivbord med.

Annrs blir det nog en lugn söndag. Hoppas på att få träffa Malin och Filippa med :-)

Och givetvis håller jag tummarna för att min lilla systerson/dotter ska vilja komma ut idag så min syster slippa vänta längre. Är ju dock idag som det är beräknat så vi behöver "bara" vänta max 2 veckor till.

Trevlig söndag alla glada.


2 kommentarer:

Angelica sa...

Jag skickar en tanke till din systerson/dotter o säger till att nu räcker det!!!

Ha en underbar dag!!

Kram

Kattis N sa...

Ja där fick jag svar på den frågan som jag glömde ställa sist vi pratade....alltså när din systers bebis bf...spännande :)

Vad roligt med ikea :D
Ja, M sa att ni blivit sjuka. (info från fb världen ;)) Var det magsjuka? Så hade vi ju lika gärna kunnat träffas ;) Jag blev ju inte sjuk den gången men sen jobbade jag ju två dar veckan efter å då blev jag smittad :/
Magsjukan from hell, det var hemskt!

Skönt att ni är friska nu.

KRAAAAM