söndag 5 februari 2012

Mello och misslyckad tårta

Igår var det början på årets höjdpunkt. Jag älskar melodifestivalen och igår var det blodigt allvar här. Jag höll på Loreen som hade en grymt bra låt och Kevin höll på Sean Banan (what else) men Jonas den förädaren höll på Torsten!!!!! Dessutom röstade han på honom flera ggr. Hade Torsten gått till final men inte Loreen hade det blivit soffan för Jonas...... nja inte rikitgt så allvarligt kanske ;-) Men Loreen klarade sig, såklart!

KOm självklart att tänka på min möpihha då med när jag träffade henne. Vi var på Hotellet och spelade Pop Quiz och jag sprang runt med massa uppdrag, och jag preatade med Christian (Ellens kille som var med i bakgrunden under hela dagen med deras lilla son som behövde ammas ibland) men iallfall så var Love Generation där och jag skulle gå ut och ta kort på dem, och det fixade jag ju till såklart, gick ut stog där i mitten av tjejerna och nån tog kort. Kom tillbaka in till C och han sa något om Loreen, nä henne såg jag inte (tyckte om henne då med) men när vi sen tittade på kortet vem stog där på min ena sida och höll om mig i min affroperuk..... jodå det var Loreen!!!!

Jag alkoholen kan ha hjälpt till lite och hela stämningen var ju helroligt ;-)

Höjdpunkten var ju dock mina "vänner" Shirley och Sanna som vi träffade och som brände av För kärlekes skull för mig, bara mig :-) Kul upplevelse, även för mina tjejer som var med.

Långt inlägg... men gjorde en tårta igår som jag inte blev så nöjd med...bilder kommer sen . Var svårare än jag trodde att göra en tårta i form av en lastbil.

Inga kommentarer: