onsdag 23 oktober 2013

Blöt onsdag (dock utan regn just nu)

God morgon,
 
I natt har det inte varit någon bra sömn, har vaknat massa gånger och fick dessutom vakna av att Elliot hade kissat ner sig jämte mig... så nu får pappan i familjen nytvättat täcke igen tills han kommer hem ;-)
 
Idag blir det nog en lugn förmiddag om inte någon har ett bättre förslag. Barnen ska hämtas redan kl 12 så jag hinner inte så mycket ändå. Lämna kl 9, sen är jag hemma vid ca 9.30 sen är det bara ca 2 h tills jag måste åka igen... lite hattigt men de får komma ut lite iallafall. De skulle mäta något med luften på dagis tror jag det var och då kan det inte vara någon på avdelningen så därav den korta dagen.
 
Igår var Angelica och Isa här och hälsade på, deras tvättmaskin har gått sönder så de fick tvätta lite här och så passade vi på att ta en kopp te i lugn och ro :-)
 
Har ju hittat till instagram nu med.... känner mig inte jättefångad av det men jag får ge det en chans. Heter Maddet1980 där iallfall
 
Imorgon kommer äntligen mannen hem, stackars Elliot går och väntar hela tiden på pappa :-( idag sa han att han inte vill att pappa ska vara borta.... men tyvär är det ju så hans jobb är så det går ju inte göra så mycket åt det. Får se till att helgerna blir bättre :-)
 
Ha en bra dag
 

Inga kommentarer: