fredag 4 oktober 2013

Mys i soffan

Vi börjar fredagen med lite tvmys i soffan
 

Om ungefär en timme kommer en kompis till grabbarna över så de får leka lite.
Idag väntas även familjens pappa hem och vi ska ha en välförtjänt myshelg!!!
Med tanke på att han var borta över helgen och fick starta denna veckan med en sälentripp kl 6.00 i måndags och kommer hem runt lunchtid idag så behöver hela familjen ha en familjehelg. Vilket vi i och för sig oftast har, eftersom han reser så mycket så prioriterar vi att umgås hela familjen på helgerna. Annat kan vänta, familjen är viktigast!!!
 
I veckan har jag hunnit umgås med Angelica och hennes tjejer två ggr, en gång själv och en gång med grabbarna. Har varit mycket trevligt och mysigt med lite bebisgos med, bytte även blöja på lilla Isa, tänk att vi snart är där själva... helt ofattbart!
 
Idag har vi gått in i vecka 25 och har 16 veckor kvar nu. Bebisen rör sig verkligen för fullt och lyckades filma en liten kick i magen så jag kunde skicka till min man.
 Dock kan han ju få se det live i dag :-)
 
Var även en sväng på BabyBjörn i veckan, härligt att komma ut lite och så kul att träffa tjejerna. Fick många komplimanger för mitt hår och visserligen är jag nöjd med det själv med alltid kul med komplimanger. Fick till och med ett sms av en av tjejerna när jag kommit hem där hon var tvungen att säga det igen, så gulligt av henne! Hon tyckte även jag var lite lik Jill Johnsson (pga håret)
 
 
Hade känt mig nöjd om jag var hälften så snygg som hon
 
Idag har även jag och min man 5 årig förlovningsdag, tiden går fort
 
 
Nu dags att slänga på lite smink så jag inte skrämmer ihjäl killarnas(Ludvigs) kompis sen ;-)
 
Ha en mysig helg
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

A du är verkligen jättefin i ditt mörka hår!!

Förstår att det blir underbart å ha mannen/pappan hemma i helgen när han varit borta så länge.

Kramar till Er! ❤️ Kattis

Kicki sa...

Härligt med morgonmys. Passa på att njuta. Pojkarna saknar verkligen sin pappa när han borta. Det bästa är när familjen är samlad.