måndag 21 oktober 2013

Hej regninga måndag

Hej på er,
 
Idag är det verkligen höstrusk, bara regn och regn.
 
I lördags var jag och smågrabbarna i Jönköping. Fika hos mamma och Göran och mamma har virkat en sååå gullig mössa till bebisen, hon vet precis vad jag gillar.
 
Sen åkte vi till pappa och Monica och där fick vi lasagne, min absoluta favoritmat.
 
Igår var jag på bio, händer ju inte så ofta så det var mycket trevligt. Behövde dock inte känna mig bortkommen då jag hade bioproffset med mig. Dock han jag äta upp popcornen lagom till filmen började ;-)
 
 
Vi kollade på Diana. Mycket intressant och bra film, dock konstaterade vi att det var inget för våra män så jag tror Micke var glad att jag följde med Kattis istället :-)
 
Känns som bebisen börjar bli stor nu, h*n snurrade runt och det kändes som h*n skulle tryckas ut rakt genom skinnet, lilla goungen.
 
Har nyss hämtat hem grabbarna och Elias har kompis här så det blir en lugn inne eftermiddag.
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var mysigt :) måste vi göra om å nästa gång köper vi en stor popcorn så har vi lite till filmen med :D

Kram Kattis