torsdag 11 november 2010

God morgon god morgon

Börjar morgonen med lite kort.
Först Elias och snögubben som han pussar på handen, min lilla knasboll.

Pulka han vi med åka och Elias hjälper gärna sin lillebror

Grabbarna har börjat leka så bra ihop och en dag när de hade varit inne på Elias rum ett bra tag och lyssnat på Mojje såklart,så va jag tvungen att kika in.
Då hade de dragit ner kuddar och täcke och puffen och lagt på golvet och låg där och lyssnade på musiken och kikade i böcker....de va så himla gulliga.


Vårat halloween fika.
Spindlar,hihi
Så här snygg blir man när man målar (äter) med vattenfärg
Igår va vi hos pappa och hälsade på och barnen hade så kul. Och Elias är så go med sin morfar. Han är ju lite bekymrad över hur morfar ska kunna göra saker med en hand och frågar massa om den och vi försöker alla svara på frågor såsom vad doktorn heter som lagade morfar mm.
Helt plötsligt mitt i alla så sa han"Jag tycker om morfar" ja då blev ju morfar glad såklart.
Känns skönt när mina barn bryr sig om andra så mycket. För Kevin är ju med väldigt mån om andra. Mina goa grabbar,alla 4 såklart :-)
Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen så vi hinner dagislämning och öppna förskolan.



4 kommentarer:

Malin sa...

Jag saknar barnen så himla mycket! Jag fattar inte hur du hinner med allt. Plugga och ta hand om alla barnen och du hittar på så mycekt mysigt med dom :) Snart får du en liten tjej att gosa med också!:) kramar från oss alla tre!

Anya sa...

Roligt med lite foton. Alltid kul o fâ se era fina pojkar även om det inte blir "live". :) Kramar

Kattis sa...

Vilka fina foton :)

Ja, det är gott när de månar om andra, viktigt att de lär sig det.

Vilken rolig fika även om det känns läsligt att äta spindlar ;)

KRAM

Kattis sa...

Vilka fina foton :)

Ja, det är gott när de månar om andra, viktigt att de lär sig det.

Vilken rolig fika även om det känns läsligt att äta spindlar ;)

KRAM