måndag 8 november 2010

Rockring

Har ju glömt berätta att jag fick en present av Jonas i fredags.

Men måste ju först bertta att när Angelica va här i fredags så pratade vi om träning och jag sa som det va, jag har tappat all lust ork och inspiration för träninge.

Sen kommer Jonas hem och har köpte en träningsrockring till mig.
Va helt perfekt,precis vad jag behövde, och att den va rosa gjorde ju det lite roligare med,hihi
Kan ju säga att de där bullarna på insidan är vikter och den väger 1,2kg. tränar typ mage,bäcken höfter,rygg och lår.
Det va JÄTTE kul men gjorde lite ont pga bullarna. Men blev lite chokad när jag såg hur jag såg ut efter några timmar. Hade ett jättestort blåmärke,ser inte klok ut.
Men jag tror att det blir bättre om man håller på. Så ikväll får jag bita ihop och rocka ändå.

Nu måste jag göra mig redo för utvecklingssamtal med Kevin sen

3 kommentarer:

Malin sa...

Du är såååå duktig Madde. jag kanske kan låna den sedan då när bebisen kommit ut :) måste ju bli snygg till bröllopet :) Hoppas allt gick bra på utvecklingssamtalet men det gjorde det säkert, han är en duktig grabb! Kramar

Anya sa...

Va kul att Jonas hade köpt en rockring till dig. :) Hoppas bara du slipper en massa blâmärken när du har "rockat" pâ lite fler ggr. ;) Kraam

Nina sa...

Rockring verkar kul, men svårt! Och blåmärken får man även när man boxas - det hör till riktigt effektiv träning att få lite märken och skavanker. ;-) Rocka på!

Hur går det förresten med Jonas och hans löpning som han pratade om på er fest? Hälsa honom att jag hoppas att de nya skorna och pulsmätaren (eller har jag drömt om den??) inte bara står/ligger där i garderoben för där gör de ingen nytta. ;-)