fredag 5 november 2010

November

November va ju som sagt ingen bra säljmånad men nu har det visat sig vara en dålig månad helt och hållet.
Fick ett tråkigt samtal från min syster igår att min pappa hade fastnat med handen i en maskin på jobbet. Och det såg inte bra ut. Han är nu i Lindköping och opereras så det finns ju hopp om attde ksa kunna rädda den. Men fy vad hemsk det känns.
va inte helt lätt att avsluta min inlämningauppgift efter det samtalet men jag blev klar iallfall och nu är den inskickad..

Håller tummarna för att operationen går bra och att han snart kan få komma till Ryhov så jag kan hälsa på honom.

Angelica ska komma hit nu på förmiddagen och det är jag tacksam för så jag slipper sitta och vänta påm besked.

Hoppas ni andra har det bättre nu i november

1 kommentar:

Nina sa...

Läste om din pappa på fb. Skönt iaf att op gick bra. Nu får vi hoppas att rehab går fort och bra också. Jag ska hålla tummarna för det!

Förstår att du tycker att november är en dålig månad, men du får se det från den ljusa sidan; den har ju iaf bara börjat. Vi får hoppas den blir bättre och bättre allteftersom.

Kram!