onsdag 3 november 2010

Höstlov

Nu är det höstlov för Kevin,härligt. I måndags gick vi upp till biblioteket och sen gick vi via samhället hem. Va knappt inne på hela dagen :-)

Igår gjorde vi inget särskillt men Kevin bakade sockerkaka iallfall. Jag pluggade en del, har ju första inlämningen på fredag.

Idag är det dags för en tripp till Habo och hälsa på systra mi även mamma och två av mina småbröder kommer dit så det ska bli himla kul. Skulle egentligen träffat Åsa med men tyvär har hon blivit sjuk.

November är vist ingen bra säljmånad för mig. Va så glad för säsongen började kanonbra för mig men nu i november har jag bara en visning inbokad och tyvär verkar den bli inställd då värdinnan inte fått ihop folk. Känns himla tråkigt och vet inte hur jag ska ragga tag på visningar nu så är det nån som vill ha en visning eller funderar på det så ring gärn mig.

1 kommentar:

Kattis sa...

Myisgt att du har Kevin hos dig under hans lov :)

Nä, det går inge vidare för mig när det gäller att ha party.
Jag vet inte varför, men jag tror många av de jag kan bjuda redan går på så många partyn att de kanske tycker det blir för mycket. Å några vet jag är inte så intresserade av att gå på klädpartyn alls.
Jag kan tyvärr inte va så stor tillgång till detta för dig :(
Hoppas du hittar nån annan som kan ha party denna månaden.

Lycka till med din inlämningsuppgift =)

KRAM KRAM