måndag 29 november 2010

Kalas

Här är det full rulle därav lite blogginlägg. I helgen hade vi kalas för vår goa kille som blir 2år imorgon. Tänk vad fort tiden går.
Elliot alltid lika glad
Ludvig och Dennis sitter och pratar

Inte lätt att blåsa ut ljusen, både pappa och farmor hjälper till. Sen visade det sig att det va magiska ljus som bara tänder sig själv om och om igen trots att man blåser ;-)


Jag barakde två tortor men bara en gick åt.... men blev nöjd med dem båda :-)
Övar för fullt inför vår bröllopstårta
(Den andra tårta tog Jonas med till jobbet idag)



Så här fin blir man när man fått kläder av pappas mormor och morfar och handskar av faster Nina med familj och en go mössa av farmor och Dennis.
Fick ju massa annat fint med såklart



Denna veckan blir inte mindre stressig för på fredag är det dags för prov, och det känns inte bra. Får inte riktigt kläm på det och känner att jag har alldeles för lite tid.
Men jag får göra mitt bästa och hoppas att jag klarar G iallfall.
Skulle ju fotat min dörrkrans som jag gjorde i helgen med för jag blev rätt nöjd med den, men det får jag göra sen för det glömde jag ju såklart.
Ha det så bra mina vänner


4 kommentarer:

Kicki sa...

Åh, vad roligt att du skrivit igen och dessutom lagt in så många bilder. Otroligt hur fort tiden går. Tänk att Ludvig redan blir två år.
Det blev många presenter till Ludvig och vi fick mycket gott till fikat. Du är jätteduktig på att baka både kakor och tårtor. Hipp, hipp, hurra för vår lille Ludvig på hans två årsdag.

Anya sa...

Härliga foton o târtan ser jättegod ut! :) Oroa dig inte för provet, jag tror du klarar det galant. Se bara pâ sist när du knappt trodde att du fick godkänt o sâ blev det MVG! :) Kraam

Nina sa...

Tack för att vi fick vara med och fira sötaste Ludvig i söndags. Det är klart att Ludvig ska ha det allra bästa på sina söta små händer nu när vi har sådan vinter! ;-)

Allt du hade bakat som jag orkade smaka på var jättegott och din dörrkrans var jättefin. Det är tur att det finns en "bak- och pysselmamma" i släkten för det bor ingen på Bygelgatan i Hestra tyvärr... Men jag har väl förhoppningsvis andra kvaliteter istället... Lek- och busmamma kanske!? ;-)

Ha en bra vecka och jag tror du kommer fixa provet galant!

KRAM

Kattis sa...

Vad du är pysslig Madde, att du bara hinner med :)
Ska du göra bröllopstårtan själv?

Kram kram