onsdag 6 april 2011

I´m back

Hmm undra om någon ens kommer läsa detta inlägg för ni har väl gett upp vid det här laget ;-) När jag sitter vid datorn hela dagarna är jag inte alltid så sugen på att blogga och tycker inte jag har något kul att skriva, men jag gör ett försök och se om jag kan skärpa till mig. Först om dagen D. 73 dagar kvar så det närmar sig med stora steg. Saker börjar ordna upp sig men vi har fortfarande endel kvar. Det är iallfall klart var barnen ska sova, både natten innan och bröllopsnatten. Jonas har bestämt med sina bestmans när de ska kolla och prova kläder. Min outfit är klar förutom underkläder och att klänningen ska läggas ut/upp. Men det har jag tid bokad för. Skor inköpta till Kevin,supersnygga på rea för 200kr. Dock är han inte helt imponerad över att han ska ha finskor eftersom han säger att Jonathan, EMil och Liam inte kommer vara tvugna till det. Men då sa jag att det är inte deras mamma som gifter sig, vist är jag snäll ;-)
Kyrkan är så himla fin och jag längtar såååååå tills vi får se den den 18juni.


På lördag ska Jonas och jag överaska Elias och Ludvig med att åka och titta på deras idol Mojje. Ska bli kul och mysigt. Kevin och Elliot ska vara hos svärmor och Dennis så dem går det ingen nöd på. Mysigt att dela upp barnen ibland med och göra saker som passar just dem. Får hitta på någon med Kevin nästa gång, kanske bio eller nåt sånt.
Måste nog plugga lite nu med. Går bra för mig och jag är nöjd med mig själv för det är ju inte lika lätt att läsa på distans som i en klass. Fick faktist (varning för skryt) ett mail från studie och yrkesvägledaren på gymnasiet här i Gislaved (det är hon som anmäler till kurserna) att hon va imponerad över mina studieresultat :-) Blev himla hlad över det mailet.
Som sagt dags att plugga så jag kan fortsätta få bra studieresultat

4 kommentarer:

Anya sa...

Skoj att se ett nytt inlägg, har kollat nâgra ggr i veckan men skam den som ger sig. ;) Kan inte fatta att det bara är ca 70 dagar kvar nu, tiden flyger verkligen iväg. Skönt att ni har fâtt det mesta fixat iaf. :) Hoppas ni fâr det mysigt med Ludvig och Elias pà lördag. Är säker pà att resten av brödraskaran ocksâ fàr en fin lördag. :) Kraam

Anonym sa...

Vad kul med nya inlägg :D jag läser mer än gärna :)

Kostym på barn är ju så fint å gulligt, men som du skrev, när används det sen? Skjorta å chinos böter ju oxå fint, men Kevin kanske ska ha kavaj om han vill? Ja, förstår att det är svårt att bestämma sig, men det kommer bli superfint vilket ni än väljer.

Kram Kattis

Anonym sa...

Haha ordet böter ska betyda blir ;)

Kram Kattis... Igen :)

Angelica sa...

härligt att du e tillbaka!!!!!!
har saknat dina inlägg!!!!!