fredag 16 december 2011

Happy Friday :-)

Fredag allaredan och julen närmar sig med stora steg :-)

Helgen blir fylld av förberedelser. Kanske lite bak, städ och julpynta. Måste göra klart pepparkaksborgen som jag började på igår med. brände första plåten så givetvis räckte inte degen..... lite typiskt mig.
Ska även hinna med ett julbord i helgen och såklart massa mys med barnen och mannen.

Har förövrigt hunnit en hel del med huset, då jag ver ledig i tisdags och grävde grävde och grävde. Fick igen hela hålet under trappen :-) Var himla nöjd med mig själv och givetvis tyckte min man att jag var jätteduktig. Fick dock rätt ont i rygg och några andra (läs alla) muskler. Men i torsdags passade jag på att ta massage på jobbet och det var skönt, men aj vad ont det gjorde.... är rätt öm fortfarande.

Kanske dags att slå in lite julklappar med....


Ha en härlig helg mina vänner

1 kommentar:

Angelica sa...

Ha en härlig du helg du med :-)

Kram