lördag 5 maj 2012

Barnvakt och kosläpp

God morgon,

Om en timme kommer vår söta lilla prnsessa hit och så ska vi passa henne idag, hela familjen tycker det ska bli jättekul. Vi ska även passa på att åka ut till Henja på kosläppet, hoppas vädret som är nu håller sig för det ser alldeles underbart ut . Ska passa på att göra mig klar strax för det hinns nog inte sen med fyra barn under 6 år i huset sen ;-)

Annars flyter det på, vissa av proverna jag tog var vist inte helt bra men sköterskan skulle prata med läkaren och återkomma på måndag, det var dock inget hon var orolig för men vissa låg vist på gränsen.


Kommer få mer tid över till familj och vänner framöver men mer om det en annan dag för nu måste jag skynda in i duschen :-)

Kattis: Tack min vän, saknar verkligen dig :-(

Kram på er och ha en underbart härlig dag så ses vi kanske på kosläppet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare!
Visste int edu hade en blogg och inte att du sålde tårtor heller! :P Så j*kla fina! Du är ju så duktig på det!
Ha det så kul på koutsläppet! :) Var i Reftele i tisdags och då var det närmare 1000 pers där!
Mvh
Jane

Kicki sa...

Det var roligt att ni ville ta med lilla Filippa till kosläppet. Hon tycker ju så mycket om att leka med sina kusiner. (och morbror och moster). Malin och jag hade en "häftig" förmiddag i Hillerstorp kan jag lova. Vi kommer sent att glömma denna dag.
Krama om era goa pojkar från farmor

Malin sa...

Tusen tack för att ni passade Filippa idag! Grymmaste är ni! Kram till hela familjen