lördag 12 maj 2012

Lördag och socker

God morgon,

Då var det lördag igen, tänk vad fort veckorna går...synd bara att helgen går lika fort den.

Efter 30 juni skulle jag först inte fått vara kvar på BB men nu får jag till en början vara kvar 85% September ut, men jag kör på 100% fram till 30 juni. Är jätteglad för detta för det kändes så tråkigt att redan lämna, men nu blir det ju några månader till :-)

Bröllopstårtan blev det heller inget med, synd för det hade ´varit så kul att göra den. Men har ett annat bröllop jag nog ska hjälpa till på efter sommaren.

Var och kollade blodsockret igår igen, gör ju långtidssocker (= är fastande) får vara max 6,0, jag har haft 7,8 sen 6,0 och nu 6,0 så jag vet inte vad diabetessköterskan säger om det....de skulle ringt upp i går om de han prata med henne men antagligen var hon nog ledig för de ringde inte.... får kolla på måndag.

Ni sågväll Elias och Ludvig i Värnamamo Nyheter mitt i veckan? Våra söta pojkar, kul att de var med båda två :-)

Idag står konfirmation på schemat och lite Filippa gos.

Kevin vill baka med för att inviga vår assistent :-)




Inga kommentarer: