söndag 6 maj 2012

Blåsigt och bröllop

God morgon mina vänner,

Kosläppet igår hade varit mycket trevligare om det inte hade blåst nåt så fruktansvärt, men korna kom ut iallfall ;-) Och det gick bra att ha Fillipa både Jonas och jag han med att gosa en hel de med henne. Och Elliot, ja Elliot han är för rolig.... han tycker verkligen om henne, men han ska ju vara på och vid henne hela tiden och hon tycker nog det blir för mycket ibland, inte lätt att vara så omtyckt.

Har hittat en ny dräm, nej nu är det inte Kitchen Aid längre utan jag har hittat en jättefin bakmaskin från OBH Nordica som kostar ca hälften av Kitchen Aid, jättefin och starkare motor och större motor, vilket varit problemet med K A.

Till Bröllop...tyvärr är det inte att vi ska gå på ett men det hade varit jättekul..ingen som ska gifta sig snart???? Nä jag har ju fått beställning på en bröllopstårta till slutet av maj, 60 pers ska den /dem vara till och det ska bli jättekul :-) Har även en beställning (antagligen) till ett bröllop i Augusti :-)

Så  himla kul med beställningar, så vet ni någon som behöver tårta kan ni tipsa dem om mig :-P

Så Jane: Japp jag gör tårtor på beställning, brukar ta 35kr/bit(person)

Nu ska jag kika runt lite , men ha en trevlig söndag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nice! Jag ska ha dig i åtanke när jag någon gång behöver en fin tårta! :)
Förresten, hoppas Jonas fattar vinken! ;)Så du kan baka ännu oftare och mer! :)

Mvh
Jane

Malin sa...

Jättekul med beställningar på dina fina tårtor! Inte än men inom en framtid så blir det ju ett bröllop även för oss och då blir det måååånga att baka till =)
Tusen tack igen för att ni tog med vår lilla till kosläppet och för att ni lärde henne dricka med sugrör =)nu kan hon ju dricka smoothie emkelt som mellanmål! Ta hand om dig och grabbarna! Kramar i massor

Nina sa...

Så roligt att du har fått ett par så stora beställningar som till bröllop! Det kommer du fixa galant, det är jag säker på!

KRAM