torsdag 17 maj 2012

God morgon i regnet

God morgon :-)

Har ni några härliga planer för långhelgen? För jag anntar att många av er är lediga imorgon med. Jag ska jobba imorgon men resten av familjen är lediga, men det känns helt ok, tycker det är lyx att vara ledig idag :-)

Idag ska vi till Jonas morföräldrar på lite gott fika, Jonas mormor har alltid så mycket gott så man behöver absolut inte åka därifrån hungrig. Tycker det är kul när barnen har så bra kontakt med dem, härligt att de har så många runt omkring dem som finns där för dem (förutom vår egna stora familj,hihi)

Måste handla lite nya kläder till Elias med, men tror inte jag får med familjen till A6 idag så det får väl bli samhället på lördag, dock inte lika kul.

Vill gärna baka lite bullar med i min fina maskin, får se om det hinns med :-)

Är jätteglad över bröllopsbeställningen till augusti (och den kommer inte avbokas) kan dock inte skriva något om den eftersom jag vet att det finns folk som läser här som ska gå på det bröllopet :-)

Snart dags för invigning av http://www.artipelag.se/ med jobbet och då måste man ju ha en fin klänning. Har beställt 2st för att se vilken som blir bäst/passar (om någon gör det)


Vad tycker ni?

Nu har jag fått sällskap i soffan av tre underbara killar som sitter och säger hur mycket de älskar mig, de är ju bara så underbara :-)


3 kommentarer:

Kicki sa...

Håller med dig att det är roligt att pojkarna har många omkring sig som tycker om dom. Inte så svårt att gilla dom i och för sig, gullungarna. Ni har ju många syskon med familjer båda två och den kontakt ni har betyder mycket. Det var mysigt med fika hos mormor och morfar förstod jag.
Tycker båda klänningarna var snygga. Kanske är det andra mer användbar.
Ha det så gott och krama alla pojkarna stora som små

Nina sa...

Nu var det länge sedan jag var här och läste men det verkar ju som att allt är bra med er.

Så skönt att du får vara kvar september ut också, även om jag förstår att du gärna hade fått vara kvar ännu längre eftersom jag vet att du trivs så bra.
Ann och hennes familj var här och fikade i torsdags och hon säger att du passar jättebra in "i gänget" också så de tycker nog också det är synd att du måste sluta sen. Men vem vet, saker och ting kanske hinner ändras till september, det är ju ändå några månader dit..

Jättefina klänningar båda två! Älskar modellen på den översta och färgerna/mönstret på den nedersta. Tror du kommer vara jättefin i vilken som.

Hälsa familjen och så hoppas jag vi kan ses snart. Kanske över lite lek och fika på Höganloft någon em?

KRAM

Kattis sa...

Det går ju inte välja mellan två så fina klänningar! Superfina båda två. Du får se sen vilken som sitter bäst o som du trivs
bäst i =)

Skönt att du hade en ledig dag :)

KRAM Kattis