torsdag 1 november 2012

Hela Sverige Bakar

God kväll på er kära ni,
 
Idag när jag vaknade kunde jag inte öppna ögonen, och när jag väl tvättat dem och kunde se så var de både öda och svullna....japp ögoninflamation. Ser ut som jag antingen har lipat hela dagen eller drack på tok för mycket igår.... inte kul när inget av det stämmer... men det går nog över snart.
 
Fick ett kort på mobilen igår från syrran och hon frågade hur det var?
 
Kan det bli annat än bra när man får kort på en sån här söt kille, gosingen.
Alla mina syskonbarn är så fina och duktiga :-)
 
Idag är det något nytt uppfinningsprogram med Martin Timell på TV, måste kolla på det för en jobbarkompis kille var med på det och man vet ju aldrig om man får se dem ;-)
 
Och sen är det dags för Hela Sverige Bakar, tycker det är jättekul att titta på.
 
Imorgon slutar jag tidigt och det ska bli jätteskönt.
 
Nu måste jag springa, barnen ropar.
 

Inga kommentarer: