onsdag 7 november 2012

Nya "stolar" och kladdkakans dag :-)

Hej fina ni!
 
Idag är det kladdkakans dag och jag han slänga ihop en kladdkaka efter jobbet. Inget speciellt utan bara vanlig kladdkaka, men dock helt perfekt kladdig :-)
 
 
Vi har fixat till våra stolar, det enfärgade gråa är det nya. Smidigt när man kan köpa nya överdrag, blir jättebra och när vi tröttnar på dem kan vi byta tillbaka till de gamla igen.
 
 
Elliot har så mycket roliga saker för sig. Igår när Jonas skulle lägga honom blev han sur för att jag inte var där och tyckte Jonas var dum för det.... han sa då att han skulle ringa "lisen" och tog upp en leksaksmobil och sa "Hej lisen, ni hämta pappa"  (lisen=polisen)
 
Undrar var han får allt ifrån.
 
Nu måste jag kolla på Nybyggarna och snart dricka te, förresten på tal om te. Jag har ett favorit te (rött jordgubbs/lime te) problemet är att jag bara hittat det i Göteborg och nu hade jag bara pyttelite kvar. Min man var i Göteborg nu i veckan och kom hem med mer te, tur för mig. Kommer nog klara mig ett tag för det var 1kg.....japp ni läste rätt 1kg.....så är det någon som är sugen på te så får ni gärna komma hit på en kopp.
 
Ha en härlig kväll
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

mmmmm, den ser verkligen god ut :P

/ Kattis