måndag 18 januari 2010

19 dagar

Idag är det 19 dagar kvar tills bebisen är beräknad att födas, men som vi alla vet så kommer det ju bli tidigare. Men ni får vänta och se när det blir ;-)
Vi har ju bestämt namn till denna lille med,tror vi iallafall för man kan ju aldrig vara helt säker förs än man ser den lille. Blir det en tjej så kör vi på Ellen (samma tjejnamn vi hade om Ludvig blivit en tjej) blir det en kille (som jag tror) så blir det nog en Oscar :-)

Idag har Jonas åkt till Linköping, vägarna hade vist varit sisådär och skiftat väldigt men det är skönt att veta att de kommit upp ordentligt.

Igår hade jag ju säsongens första visning,gick jätte bra särskillt med tanke på att Angelica fick två återbud en timme innan så de bara blev tre st totalt. Sålde för ca 1800kr plus att jag sålde för ca 500kr från min provkollektion från förra säsongen. Och så fick jag en visning till inbokad precis i slutet på säsongen så det va kanon :-)

Himla kul att se att även den här säsongen så är kläderna väldigt populära. Och vist är det kul när inte så många andra har samma kläder. Tänk er själva, varje plagg görs i ca 250ex (utspritt på alla storlekar och så finns det 39 säljare från långt i söder ända upp till norr, inte jättestor risk att grannens barn har samma kläder som era då:-)

inga planer för dagen än, kanske träffa Angelica idag. Hon skulle försöka gå hit i såfall så jag tänkte försöka möta henne i såfall. Kan ju inte gå så långt för då får jag ju ont men lite iallafall men nu har det ju börjat snöa en del med men tror inte det är nån fara.

Föresten inte nog med att Jonas mormor är så snäll att hon hjälpte till att sy, igår kom Jonas morfar förbi med kakor hon har bakat till ELias. Är så gulligt av henne att tänka på honom bara för att hon vet att han tycker om dem så mycket och att det är kakor som han faktiskt tål med.
Det värmer alltid när man ser att ens barn är omgivna av så snälla människor.
Och han ringde faktiskt och tackade med :-)

Pratade med dagmamman idag med, den 1/2 börjar ELias där,ska bli jättekul för honom:-)




Inga kommentarer: