onsdag 13 januari 2010

Mitt iveckan

Ja nu är det mitt i veckan och nu är det snart nedräkning för helgen. Och i helgen ska jag ha min första visning med vårkollektionen :-)

Har haft lite proflem med att pannan stannar på nä'tterna för mig så när jag går upp vif 4 tiden för att kissa är det kallt i huset, men det är ju bara att sätta på den då så är det varmt och gott till vi ska gå upp. Men inatt hade den inte stannat...men tydligen gjorde den det efter min nattkisspaus.... så det va iNTE varmt nu när vi vaknade och eftersom sotarn ska komma mellan 8.30 och 9.30 va det ingen idè att sätta på den än..........typiskt.

Idag ska vi till BVC med Ludvig,vaccination står på schemat idag. Annars inga planer för dagen utan vi tar den som den kommer.

Ha en bra dag

1 kommentar:

Nina sa...

Hoppas det gick bra på BVC.

Kram!